понеділок, 24 грудня 2012 р.

Людина, з якою можна розмовляти

Мені немає з ким розмовляти, це я зрозуміла остаточно. Немає людини, якій можна сказати все. Говорити їй про те, що робиться у голові, говорити їй про її недоліки і давати поради, говорити їй все у очі, не приховуючи нічого. Ні, наврядче я буду набридати цій людині подібними розмовами і розповідати про будь-які дрібниці з власного життя, немає сенсу. Я мало розмовляю, бо важко розмовляти, коли треба фільтрувати кожне слово, важко і непотрібно, я видавлюю із себе слова, мені шкода своїх слів на людей, які їх не розуміють, не цінують, для яких мої слова сміття. Мені шкода моїх слів, тому людині з якою я буду по-справжньому розмовляти дуже пощастило, я не буду забивати її життя своїм. Все лише по-суті, коротко, ідеально, з любов’ю, але добре, якби ця людина пробачала мені емоції, це єдине чого я боюся, якщо не пробачить, це буде найгірше. Я відкриюся, можливо вперше в житті, і емоції візьмуть верх над раціо. Тоді кінець, можливо, нехай краще не буде людини з якою можна розмовляти, можливо, не потрібна ця людина…

23:56
24.12.2012

Немає коментарів:

Дописати коментар